söndag 18 oktober 2009






har ni hört den förut..
..om farbron som bara hatt en jul..
..inte..
jo, han hade ju mössor d andra..tihi..en av faderns ordvitsar
man fått höra genom åren..o man skrattar varje gång..
för den e ju så dålig att man inte kan låta bli..
kameran har tillhört min faster sonja som var en hejare på att
fotografera..vilken bildskatt hon lämnat efter sig!
så roligt att äga kameran som tog alla dessa underbara bilder!
ja älskar far o mor..o mina röda skor
en härlig liten låt ur minnet från när ja va liten.
nu e ju mina skor inte röda..men dock nya..o ja tkr så mkt om dem!
älskar kängor!
todilosingen o en härlig ny vecka
full me en massa möjligheter till er alla!!
miss rusigrosiga kinder sophie

2 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hej hej
Du tar alltid så härliga bilder!
Kram Marie

Madame Petite sa...

Kängor är väl en toppen uppfinning... Jag har ett par liknande med höga skaft och snörning i brunt. Älskar dessa djupt och smörjer dem så noga så med fett minst en gång i veckan... Har haft dem i tre år så de behöver omvårdnad för jag tänkte ha dem i minst tre år till! :)

Trevlig helg!

Kram från Jenny