måndag 24 maj 2010

IMG_0999.. . ..
humlesurrilusingen!!

hur e d ba me er allihopa!?
längesen nu ju..
inte riktigt haft tid o ork att pluttra runt
i bloggvärlden på en stund..men nu så
tog ja mig i min ostärkta krage o lyfte bort mig
till datorn o skärpte till mig lite..hi
.. . ..
o så har ja en liten undring
till er oxå..
e min sida räligt brunbrun o ser d ut som linnet
i loggan ligger i blöt i dyvatten..??
ja råka nämligen se just detta fasansfulla när
ja starta upp min gamla dator..
snälla ni säg att d ej e så!?
utan att linnet ser ut som d ska o sidan har en gräddig
härlig brunlila färg..eller nått..färgen e ju inte lätt att
beskriva..kan ni hjälpa mig me detta tror ni..
.. . ..

- pioner famnen full -
till er

miss skärpning sophie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nävettja.....Chokladmousse e sidan, o linnet en vackert shabby porslinsterrin....

signerat 71 sa...

Hej, hej,
jag håller med "Anonym" - på min dator är sidan chokladmousse. Linnet är superfint!!!
Kram J

Västre Gård sa...

Hejsan Hoppsan du..
Jag vill nog säga att sidan e nougatbrun me toning åt kall syrenlila...linnet åt benvit gulnad gammal nyans...du får väl stanna i förbifarten o ta en koll på min dator.."fröken har aldrig tid"..Kramis Kix

Magdalena sa...

Din sida har en vacker färg som jag också har på min blogg haha...eller så ser jag det på så sätt bara...nougatbrun med syrenlilla ton...

dina foton är såååå vackra!

jag lägger dig till mina favoriter...

stor kram och ha en skön helg

magdalena