måndag 11 oktober 2010

IMG_2574 IMG_2546
IMG_2559 IMG_2540
IMG_2535 IMG_2538
IMG_2541 IMG_2549
IMG_2566 IMG_2567

.. . ..

då ja utlovade att frångå mina närbilder
o visa lite bredare bildperspektiv för ngn dag sen..
kommer d här..har målat om i källaren
som fungerar som ett jaktrum.
ja log lite när ja bläddrade igenom nya JdÀ living
o såg alla jakttroféer..för mig har såna ingått i inredningen
hela mitt uppväxt då ja e
uppvuxen me en storjagande far..
tänk att alla hans bockahorn..älghuvud o fåglar
e största inredningstrenden..hi..d hade han nog aldri
kunnat ana..
.. . ..
på bilderna syns mitt "franska lantbord"
som en granne tillverkade åt mig tills ja fyllde 25..
för ett rejält antal år sen nu..hi
sedan syns oxå mkt av min egen design o tillverkning..
tänk att allting som hamnade i d två rummen faktiskt
redan fanns i min ägo..eller tillverkades av saker ja redan hade..
billigt e bra..men..gratis e gott!!
man har mer än man tror i gömmorna ibland..
bildkvalitén är inte den bästa då d ju e en källare
utan större ljusinsläpp samt att ja vägrar att använda blixt
hm..ett stativ hade inte suttit helt fel..
får försöka rota fram mitt..
.. . ..

imon ska ja på utflykt..skoj..skoj

..skoj..skoj..to jo to..

miss utflykts sophie

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Och tack för din gulliga kommentar!
Vilka fina bilder från dej!
Så häftigt inrett!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Kathrine

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vilken underbar källare du har! Läckert.....

jag fortsätter med närbilderna, hi hi...har till spanat in ett objektiv som skall ge bra närbilder, utan att vara ett macro...måste bara få tid att låna och testa..

Ha det gott, hälsningar monica