söndag 19 december 2010

IMG_3287

.. . ..

..ett..två..tre..fyra..
jaa..då va d sista ljuset i ljusskaran tänt..

har två adventsljusstakar i år..men detta är nog den
ja tkr bäst om..liten o nätt o me
favoritljusen så här i jultider..d små julgransljusen..
"ljusstaken" e ju egentligen en klump me hål i för
att hålla blommorna på plats i vasen..men ja använder
mina klumpar som ljusstakar ist..allt enligt min
egen lilla filosofi om va saker o ting ska användas till..
..egentligen!! hihi..

.. . ..

ha d söndasmys govänner

miss mys de luxe sophie

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej min vän!!!!!
Sådan fin bild!!!!
Och vilken fin ida att använda en sådan att sätta små ljus i!!!!!
Ha en fin adventskväll!
Kram Kathrine

Vintage House sa...

Hej
Vackert vackert vännen min...
Ser fram emot att träffa dig imorgon:)
kram sandra

Inspiration i vitt sa...

ojojoj så vackert allt är hos dig Sophie, jag älskar din fantasi och dina bilder är magiska. Kram på dig/Ingela.

annika c sa...

Jättefin och stämningsfull blogg:)
God Jul
Kram