onsdag 23 februari 2011

IMG_3427 IMG_3424
IMG_3429 IMG_3430
IMG_3425 IMG_3434
.. . ..

ett litet skjul..
ett synnerligen trivsamt litet skjul..
VILL HA!!!!

detta trivsamma lilla skjul hittade en vän till
mig o fraktade hem till sig me väldig möda o stort besvär..
hade d inte just vatt för all möda o besvär hade
ja stölit me mig d hem till mig..
ja tkr att d har en helt underbart uttryck
i sitt råslitna tillstånd..
m..hade d fått plats i mitt vardagsrum..e d kanske
där ja ställd d..hi..o katten hade fått ett
alldeles eget tittutkrypin..
.. . ..

tjingelitjosan
pau er

miss skjulruckelförsälskad sophie

3 kommentarer:

Maria sa...

Trevlig blogg du har. Hittade dig via Vita Ranunkler. Tittar gärna in igen kramar från Marias Hörna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs,
Kul att se nya fantastiska bilder från dig igen.... jag har mejlat dig.

Vi hörs, ha det gott hälsningar monica

Essay_writer sa...

Thank you for your wonderful blog.