tisdag 8 mars 2011

IMG_3502
IMG_3503IMG_3513

.. . ..

man tager va man haver..o gör ngt nytt
.. . ..
på många loppisar kan man hitta små porslinslock
från gamla sockeraskar o kaffekannor..
dom brukar ja botanisera bland o köpa me mig hem
för att placera på gamla glasburkar..å vips..
så har men en udda o egen förvaringsserie..
.. . ..
sen e gamla kistor ngt annat som man kan hitta
rätt så billigt..vaska på lite färg o montera ngn
form av ben..sen kan man börja bygga..här visar
ja ba två stycken ståendes i par..men d e så läckert att
bygga på höjden o bredden me olika stora kistor..blir en levande
o annorlunda förvaring som sväljer galet mkt!!
.. . ..
o vem har sagt att vattenkokare e ett modernt påfund..
denna vattenkokare modell äldre funkar finfint o
e ju så mkt skojsigare än d moderna..
.. . ..
tja d va lite av miss sophies små uppfinningar..hihi..
hoppas d kan ge lite inspiration..
.. . ..
nu ska ja på fotokurs..ska bli spännande..

hej hopp galopp..ida dricks d kaffe ur en blommig kopp

miss bus sophie

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så fiint!!!!
Jag har läst reportaget från ditt ljuvlig hem i magasinet!!!!
Gissa om jag blev inspirerad!!!!
Du har det så fint!!!!
Ha en fin KVäll!
Kram Kathrine

Vintage House sa...

Hej vännen min
här mås det ok men jag väntar bara på min tur och är så trött på dessa sjukdomar och vi kommer inte vidare i köket...
Underbart läckra idéer som alltid vännen.
Blir så inspirerad......
Var har du kistorna??
kram
sandra

Maria sa...

Tittar förbi och önskar dig en trevlig helg :) Kramar Maria

Essay_writer sa...

nice one!