måndag 21 mars 2011

present..er (427x640)
.. . ..

vilken trivsam liten kalashelg ja haft!!
i fredags fyllde syster liten stor..
hela tjugo årsringar "bred" blidde hon minsann..
köpade den yttepyttelilla byrån till´na
i present hos annas kuriosa..
där köpade ja även den rostade ljusastaken
som även den blev till en present..
.. . ..

cockies on a plate (427x640)
.. . ..

köpade även en liten present till mig oxå..
denna lilla skärbräda e i stort av samma standard
som en man kan köpa för en trehundring..ba
d att ja fick den för en tjuga ist..kände mig rätt så nöjd
me mitt lilla fynd..eller va säger ni..visst låter
d kalas..kalas.. :))
.. . ..
så efter en hel helg me fölsekalas o annat trivsamt o mysigt
sällskap känner ja mig väldans nöjd o glader o fylld
me massa inspiration o varma känslor inför
denna nya vecka..
.. . ..
hoppas att även ni haft en alldeles..alldeles
myspysig liten helg aswell!!

lyckopiller & hallonsaft
till er

miss happy sophie

6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Härligt med kalas och fina fynd! Ja, den skärbrädan var verkligen ett riktigt fynd!!!
Ha en fin vecka!
Kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Åhh så fina saker din syster fick!!!!
Lilla byrån så fin!!!!
Ja det låter som du haft en muysig helg!!!!
Önskar dej en fin ´ny Vecka!
Tjingeling!!!!
Kathrine

Loella sa...

Du e så gullig!
Blir varm av dina inlägg :)

Kram Loella

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Låter som du haft en toppenhelg! Kalas och fynd...kan det bli bättre!

På lördag är det dags för kalas hemma hos mig som fyller år, men "stora damen" det blev jag för länge sedan, hi hi.. men alltid kul med kalas.

Paket har självklart anlänt och jag älskar mina korvstrutar!! Superläckra... de får nog en hedersplats på födelsedagsbordet.

Kram Monica

Anonym sa...

Härligt med loppistur,vilka fynd.
kramiz//kullervilla

Essay_writer sa...

thumbs up!