måndag 11 juni 2012

IMG_4893IMG_4897IMG_4901IMG_4889
.. . ..

en liten fredad hörna bland byggdammet

vi håller alltså på att skapa o bygga vår övervåning som för
stunden väntar på en faslig massa färg o ett vackert golv..d ser
väldigt lovande ut o d e fantastiskt skojsigt att inreda alltihopa i skallen..
men ja har ju en tendens att bli lite otålig o har en vilja
att ha d fint o omge mig med saker som är vackra för mitt öga
o som när min inspiration..så va tvungen att skapa mig en
tillfällig liten miss sophiehörna me ting o färger som får mig att
må bra o som påminner mig om att d finns en ände på
ställningar o stegar..spackelspannar o slippapper..
men sen e tanken att detta utrymme ska få helt annan
inredning o andra ting..bland annat en liten skön o go gammal soffa..
ett nätt gammalt skåp som fungerat som dockskåp till ngn liten tös
men som nu ska få härbärgera "snygga ryggar" o vackra ting..
rummet kommer även få en liten arbetshörna samt lite annat
smått o gott..återkommer i ärendet när d e klart..

.. . ..
spackelmjäll o damm i ögonen
pau er
miss byggareBob sophie

1 kommentar:

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så spännande det låter!! Diggar din vackra hörna.

Ha det gott och lycka till!!
Hälsningar Monica