lördag 1 mars 2008

...... dokument......
en del har undrat över dokumentet i mitt förra inlägg. måtten är 73 x 102 cm, har en ljuvlig färgton o sprider en lugn harmoni i ett rum....jag var ju bara tvungen o sätta upp ett o prova genast hihi. priset ligger på 540 kr. petit crapaud är ju inte d billigaste just, men jag tkr d är roligt att tjejerna producerar på hemmaplan o anlitar lokala företag när d gäller både ljus, pappersvaror o smide. inget made in china där inte, gör d hela mer ok då tkr jag.
går bra att beställa för den som önskar, frakt tillkommer.

myspysig lörda kväll.....undrar hur d går i melodifestivalspektaklet ikväll? håller än så länge på
i love europe.....nä, skojsar bara.....gillar rongedalsbröderna bäst, får se om d ändras ikväll....?

som sagt, ha d lovely!
kramar från miss sophie

14 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vacker bild!! (som vanligt hos dig...*ler*.....)

Jag har Sanna Nielsens fina ballad som favorit än så länge....

Ha en fortsatt skön helg, kram!

lottens vita och gröna sa...

otroligt vackert dokument! min favorit är faktiskt sibel! kram lotten

Lea sa...

Tjenmoss..ikväll är jag nöjd med de som gick vidare... behövde inte stänga av tv´n när de berättade vilka som gick vidare. :-)
Ha en fortsatt mysig kväll!
/Lea

Unknown sa...

Hej Hopp!!
Tusen tack för världens gulligaste kommentar!! I kväll tyckte jag helt klart att rätt artister gick vidare...=)
Har suttit och pysslat färdigt en massa påbörjat pyssel framför tvn så jag kan göra ett nytt inlägg i mon!! =) Varför ligger du och kryper vid golvlisterna?? ti-hi... Nyfiken?! Jag tror att du får till världens finast påskbutik!! Ha en mysig söndag...Mängder med kramar Malin

Jenny Oak Fae sa...

Barbiedockorna är faktiskt helt nya, men med det gamla utseendet, jag föredrar också den gamla sorten :)Jag hade en gammal Barbie, men den gick sönder när jag och min bror bråkade som barn, synd...

Kul att du gillar bilderna på mig, jag gör ju dem på hairmixer.com

Jag läste att du ville bli arkeolog när du var yngre, det ville jag också, jag sökte till och med in på Lunds Universitet, fick reservplats nr.5, men sen kom jag in på en Konsthanverkskurs, som jag hoppade på istället!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ljuvliga små ting och vilken fin butik du har, jättefint hus! Mari.

Magdalena sa...

Hei! Så vakker blogg du har.... min er helt nyopprettet,så velkommen innom!
kram från Magny

My Lovely Things sa...

trevlig blogg du har..

här finns det mycket fint att titta på..

kram anna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Fin blogg du har...underbara dokument!!!

Ja det sovrummet skulle jag med vilja ha ju!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Hulda sa...

Så mye vakkert du viser på bloggen din. jeg har virkelig sansen for de kortene du har på innlegget under her. Så nydelige! Du selger vel ikke til Norge?

In my house sa...

Oj oj oj, vilken fin blogg... Och du har en liten butik,, det är ju min dröm oxå!!!
Var i Småland ligger den??? Så att jag/vi kan göra en liten tripp?

Är det svårt att öppna butik hemma?
Jätte jätte fin blogg och sida som föll mig helt i smaken.
Kul att hitta nya.
Ha de toppen
josse!

Anonym sa...

Fatsnade för din blogg, trevlig läsning.
Återkommer!

Anonym sa...

Hejsan!
Jag undrar om du har något dokument kvar från Petit Crapaud? Tyvärr bor jag allt för långt från din butik och undrar om du kan tänka dig att skicka ett till mig? Du kan väl maila mig så kan vi komma överens om de praktiska detaljerna.

erikssonedberg@telia.com

Anonym sa...

Måste bara få säga en sak. Trist med bloggare som inte kan stava och använda det svenska språket på ett korrekt sätt. En trevlig och snygg blogg tappar både förtroende och realitet.

Har sett detta fenomen hos fler som bloggar om inredning! Skärpning.