måndag 10 mars 2008


i just love letters!

bokstäver verkar finnas överallt nu förtiden, o inte mig emot....säger som the creeps....oooo, yeah, i like it, buppidibupp....; ). just dessa bokstäver kommer från jeanne d´arc living. har inte beställt hem av dom men olsson & jensen hade oxå finfina bokstäver så fick bli från dom denna gång, hoppas d kommer hem snaaaaaart!!!

har inte varit så duktig på att svara på vänliga ord o snälla kommentarer på ett tag, har haft lite mkt annat att stå i, men vill bara säga att d är jättekul att ni tar er tid att plita ner nåra rader. sen får vi hoppas att jag har lite bättre tid framöver så att jag kan kolla runt hos alla er andra superduktiga bloggare. verkar som om d råder värsta pysselfebern för tillfället hihi...påskägg o allt möjligt roligt verkar tillverkas i varenda bloggstugevrå. keep it up girls!

d bästa av dagar önskar miss sophie

17 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

gillar med bokstäver...har sett några vita från trendkompaniet, måste ha! kram lotten

Solsjö - Under en vind sa...

Här är en till som om grymt svag för text och bokstäver i inredning.....konstig sak att fastna för..fniss....

Ha en underbar dag! Kram!

My lovely cottage sa...

Hi, what is the "amerikahus"? Looks mighty pritty there!Yvonne

Unknown sa...

Men tack älskade vän!!..för dina vackra ord...blev så lycklig när de kommer i från dig!! =) Har oxå köpt bokstäver ..vita med lite rost..såååå fina! Så kul att du lagt ut bild på din underbara lilla butik..vill att alla ska se hur söt den är, hi- hi...Vet du vad jag tycker?...att du ska bli svensk säljare till Jeanne d arc eller La crepeuds saker. Du om någon kan göra det så vackert med deras ting och prata väl om dom hi-hi...Prova!!..det kan inte bli värre än nej ti-hi...kramis Malin

sommar-rummet sa...

Det är så vackert med text och bokstäver!!! Kram

Dorthe ♥ sa...

Suck....sååå vackra! Vill ha alla....

Kram
Dorthe

Vanilladreams and humblebees sa...

Vad spännande med säsongsöppning snart!!!! Önskar jag kunde bo lite närmare så jag hade kunnat komma förbi och fika och mysa!
Du måste fotografera då... lova det! :)

Kramar från Jenny!
---<-@

IKT i min vardag sa...

Bokstäverna är såååå snygga, faller för allt med bokstäver och text...

Kram!

Unknown sa...

Hej Vännen!!

Jippie så mysigt med en påsköppning!! *La petite perle*..sååå vackert! När jag var liten ville jag ha en butik som skulle heta *Petite Julie* -Liten söt!! =)
Du vet väl förresten att dina bilder i menyn till höger (anpassa), kan du flytta hur du vill, genom att *dra dom via att hålla inne musen och flytta..* Kanske du redan visste, men mig tog det ett tag att fatta det hi-hi... Ha en ljuvlig fortsättning på helgen!! Var rädd om dig och lev, njut å va gla! kramisar Malin

Kannor och karaffer sa...

Åhh vad mycket fint du visar på din blogg och din butik verkar jätte spännande - har du webbutik eller planer för en ??

Här skall jag titta in igen.

ha det gott
/Ann

kullervilla sa...

Vi har en liten utmaning till dig om du kan och vill.

kramiz //kullervilla

Anonym sa...

Blir så besviken på bloggare som inte kan stava och använda sig av korrekt svenska. Trovärdigheten sjunker. Istället för att ta del av inläggen irriterar man sig på att vuxna inte kan stava. Skärpning!

Karin

Zizzi sa...

Gillar också bokstäver. Har du sett att de har roliga träbokstäver på Panduro hobby? De kan man måla i vilken färg man vill.
Jag har en tävling på min blogg just nu, titta gärna in till den. KRam cissi

Frida sa...

En sån mysig blogg jag hittade här. Fina bokstäver!
Kram Frida

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att allt är bra!!!

Önskar dig en riktigt skön och mysig påskhelg!

pst..intresserad av bloggträff??? Vi träffas hos Malin, besöker moheda osv...det finns ett fåtal platser kvar!

Kram!

Anonym sa...

får nog ta en tur ut till butiken i Påsk, fastnade också för bokstäverna. Kramiz Maja

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Japp..vackert med bokstäver,,,just målat 3 st till mig...
K Ö K....lite dålig fantasi kanske!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥