torsdag 20 mars 2008

glad påsk!

...eller kanske god jul med tanke på snön som redan ligger på backen
o den snö som förväntas komma, suck!
hoppas i a f att alla får en lovely o heavenly påskledighet!


imon ska jag pyssla o dona så butiken är riktigt "påskgrann" till
påskafton o påskdagen
då jag öppnar för säsongen.
skulle ngn vara sugen att skåda underverket är öppettiderna

kl 12 - 16

snödroppshälsningar från miss sophie

(usch o fy på mig, nu hade jag en massa hittepåord o dåligt svenskt språk igen, f´låt karin! men är sekreterare o skriver korrekt svenska dag ut o dag in, måste bara få busskriva lite, hoppas du kan ha förbarmande över mina arma kråkfötter! lovar att om jag får en hemsida ngn dag skriva den mest korrekta svenska man kan tänka sig, ska t o m använda mig av stora bokstäver efter punkt).

återkommer med bilder från butiken efter påsk så alla som inte kunde komma kan
ta del av mina rostiga tokigheter o allt d andra myspysiga!
återkommer även med svar på en utmaning jag fått från kullervilla.


K R A M

7 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...

Äntligen!! har varit inne och kollat ett flertal ggr under veckan för att kolla när du ska öppna men jag skulle vilja ha en enkel vägbeskrivning till dig! Bilden du lagt upp går inte att förstora! Vi ses i helgen! kram kram

My lovely cottage sa...

Hej, i just dropped in to wish you a happy easter weekend and hope you'll enjoy it with people you love. Yvonne

LOPPISLIV sa...

Grattis vad kul...Hade varit kul att komma på ett besök om man råkar ha vägarna förbi men jag kan inte öppna/förstora vägbeskrivingen till dig som du lagt ut. Önskar dig en Glad Påsk helg...Kram Paula

My lovely cottage sa...

Enjoy the opening of the store have a great time, yvonne

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Så spännande hoppas det kommer många kunder kram Maria

Anonym sa...

Hejsan!

Vilken härlig blogg du har, hittade hit av en slump när jag höll på och letade efter dokument och det var tur:-) Lycka till med butiken och jag hoppas du hade många besökare!!

Tänkte höra med dig om de sk dokumenten från P C... Storlekar och pris osv, såg nämligen att de finns i olika storlekar. Är det samma skrift på de lite mindre som på "det jättestora" dokumentet man är "van" att se? Skickar du och vad tror du i såfall fraktkostnaden kan bli? Ojoj vad många frågor....
Kram
Sanna på My little Home

Unknown sa...

Hej Hopp!!
Hoppas att du hade en massa folk i går..Själv har jag firat påsk i dagarna tre!!!! Vilka öppet tider har du nu efter påsk??
Kan du hälsa lilla söta Lovisa och Lena att deras vita låda har kommit är du söt...=) Önskar dig en fortsatt fin påsk..mängder med kramar Malin ps. gillar bus skrift!